Medine_1992 Yasemin58 ben ilk kıyafetini tulum yaptım canım dün hazırladım daha 😘 tulum sapka eldiven içine cıtcıtlı 😘
Buse91 Yasemin58 yeni doğduğu zamanlar için patikli zıbın takımları giydirebilirsiniz göbek bağı düşüne kadar. Sonrasında tulum giydirilebilir
begumseker Yasemin58 hastane çıkışlarında genelde alt üst olarak kıyafetler ben de öyle koydum🧐 vardır bi bildikleri öyle yapmalarında 😅
2kizanasi Tulum çok daha rahat, tek parça giydir çıkar. Takımlar sırtı açılır, pantalon göbeği rahatsız eder vs. Body üstüne tulum bence 👍
Medine_1992 Yasemin58 zaten ilk kıyafet biraz batar diyorlar canım tam temizlemeden giyoyrlar ya kıyafeti ondan 10 lu takım kirlenmesin dedim ilk kıyafet ile