İkinci hamileliğim ikinciye hemen hamile kaldım birinci çocuğum ocakta bir yaşına girdi şimdi de doğuma bir haftam kaldı geçen hafta çatı muayenesi oldum kendimi kasmadım kasmadığım için çok az Bi acı hissettim birincide çok kasmıştım çok canım yanmıştı ama doğumla çatı muayenesinin alakası yok emin olun benim de doktorum normal doğum yapacaksın bunu yaptıramıyorsun demişti ama ebeler gibi moral bozarak değil çok da güzel yaptım sancı dan başka birşey hissetmiyorsunuz çünkü korkulacak birşey değil