Burcurhan 25+5 bebişler ne durumda nasıl gidiyor 😍 ne gibi şikayetler var hareketleri nasıl bebeklerin
ggzmkrcc Burcurhan bende 25+5 kasıklarımdaki acıma dışında bi sıkıntım yok şükür bebek hareketleri de iyi baya oynak oğluşum 😊
Hnfth Burcurhan 25+6yız bizde sırt ve bel ağrıları hariç her şey yolunda çok şükür arada bi hareketlerini çok aşağıda hissediyorum kontrolüm salı günü merak ediyorum neden o kadr aşağıda,bide şeker yüklemesi yapılacak yaptırıp yaptırmamakta kararsızım😱🙈🤭💙🤔
-gyns- Burcurhan Gebelik iyi gidiyor çok şükür🤗.. Bazen bel ağrısı oluyor ve gaz problemimiz🙈.. Hareketleri çok şükür iyi.. Sizde durumlar nasıl??.
1PrensAnnesiii Bizde 25+4 olduk bel ağrım sırt ağrım var kasıklarıma baskı yapıyor idrara çok çıkıyorum ve bugün asit yemek boruma çıkıp orada bir baskı yapıyor nefesim kesiliyor çok kötü oldum bugün yemek borun yanıyor resmen sendede öyle mi?
Burcurhan 1PrensAnnesiii bende ara ara miğde yanması oluyor canım onada soda ve soğuk süt içince geçiriyorum bendede bel ağrısı felaket oluyor peki bebeğin hareketleri nasıl canım
Burcurhan ggzmkrcc maşallah aman olmasında size bişey sorucam 23 haftalıkken bebeğinizin kilosu ne kadardı
ggzmkrcc Burcurhan canım ben 22+2 de detaylı ultrasona girdim 560 demişti dün doktora gittim 890 gram dedi
ggzmkrcc Hnfth bence yaptırmalısınız ben şekerli şeylerden nefret ederim şekerim biraz yüksek cıktı diyete başladım
Burcurhan Hnfth çok şükür bizdede durumlar iyi şeker yüklememiz 2 hafta öncesi yapıldı şükür iyi çıktı Miğde yanması ve bel ağrısından başka bi sıkıntı Yok 😊🤗
Kadriye 25+2yim cok sükür iyiyiz kuzumun hareketleride cok güzel sürekli idrara cıkma dısinda bi sıkıntım yok
Burcurhan ggzmkrcc bende 23+3 600 gr demişti ama şuan ne kadar oldu çok merak ediyorum canım 6 Nisanda randevum tahmini ne kadar olmuştur ki 😂
ggzmkrcc Burcurhan valla neye göre ne kadar büyüyorlar bende anlamıyorum😂 benimki 1 hafta onden gidiyormuş zaten