Arkadaşlar 17.haftanın içideyim. Bir kaç gün önceki kontrolümde plesentanın rahim ağzını kapattığını öğrendim. 24.haftaya kadar normal yerine çıkabilir dedi doktorum. Çıkmazsadaa sezeryan gerekir dedi. Ama araştırdığım ve çevremden duyduklarıma göre bu durum kanama açısından falan tehlikeli bir durummuş, bir doktora daha gidip fikir alacağım ama böyle bi durum yaşayan varsa önerilerinizi öğrenmek istiyorum 🙄