Cerenaslan eknsnsr98 Bende kullandım çentiklenme olduğu için tam 32. Haftama girince kestik direkt. Hiç bir sorun olmadı korkulucak bişey olduğunu sanmıyorum için rahat olsun
Safiye12 Pembepanterr canim bende oksapar iğne kullanıyorum iğnenin yanında coraspirin kullanıyo musun sadece iğne mi yoksa