Ruzgargulu Arkadaşlar,bilgim yok bu konuda,doğum sonrası bebek sağlıklıysa hep bizimle odada mı duruyor,yoksa arada götürüp getiriyorlar mı,ben doğunca yanımdan ayırmak istemiyorum😊Sevgili annelerden bilgi bekliyorum
Benhepbeklerim Ruzgargulu Sezeryansa alt değiştirme yada kontrol için arada hemşireler götürüp getiriyorlar normali bilmiyorum.
Adelimm Ruzgargulu benımde ılk doğumum ama bildiğim kadaryla eğer bebekte sorun yoksa hep yanında kalıyor sadece arada gelıp kontrol edıyorlar
YamacDemirinAnnesi Ruzgargulu sezaryen oldum 2 gün boyunca yanımda benimleydi bebeğim hiç ayrılmadık sadece kontrol İçin gelip gidiyorlar yanında yapıyorlar zaten herşeyini 😍
Ruzgargulu Benhepbeklerim altını biz değiştirirdik,eskiden bebek odasında kalırdı bebekler,şimdi anne yanındadiye biliyorum
Duruannesi Doğum normalse bebekte sıkıntı yoksa odada kalıyor Benim hastanede annem kalmıştı sabaha kadar o baktı ertesi gün çıktık evimize zaten ☺ İnşallah yine herşey yolunda gider ve öyle olur