Aslidemirel34 merhabalar. Geçmiş olsun öncelikle. Ben de şuan 14.haftadayım. 13.haftadayken dışkımda kan vardı ve bunu kalktığımda farkettim her yer kan olmuştu. Ama nerden geldiğini anlayamamıştım. Hemen doktora gittim. Kontrol etti; bebeğin kesesinin çevresinde, ne önde ne arkada bir sorun görmüyorum, anlam veremedim dedi. İdrar tahlili istedi. Ama gece 12 ydi yaptırmadım çok geç çıkacaktı sonuç. Tekrarlarsa yine gideceğim. Fakat şunu da belirtti; bağsur başlangıcı olabilir dedi. Aynı şeyi tekrar yaşamadım çok şükür