Songül hanım çok iyi bir doktor bende gidiyorum. Onun sayesinde gebeliğin normal bişey olduğunu ve hayatımıza aynı şekilde devam etmemiz gerektiğini öğrendim. Diğer doktorlar hastalık gibi bakıyor çünkü. Çok dobra halktan bir doktor, sorularınızı açıkça sorabilirsiniz❤️