Bende 9.haftadayım yanma ekşime geceleri de reflü yaşıyorum. Gündüzleri cok keyifsizim ama idare etmeye calısıyorum cubuk kraker tarzı seylerle ama gece uyumak mümkün olmuyor doktorum gaviscon verdi yatmadan bir tatlı kaşığı içiyorum sabaha kadar deliksiz uyuyorum ama gündüzleri aynıyım😢aslında günde 3 kere içilebiliyormuş ama ne biliiym ana yüreği😶