rumeyusuf 15 gün sonra gittiğimde sorun yoktu. Ama benim doktorum önemli olan kalp atışını duymak dedi. Kese düzensiz bile olsa kalp atışı varsa sorun değil. Kese şekilsiz doğum yapanda oluyormus inşallah sizinde sorun olmaz. Ama çok ayakta kalmayın uzanın dinlenin ben ec harıcı kalmamıstım