Ilknur_degrrli1 ben de sezaryene girmeden önce spinal istiyordum sezaryen günü çok heycanlarığım için genel anestezi istedim herhangi bir olumsuzluk yaşamadım odaya geldikten bir yarım saat sonra ayılmaya başladım kabız olmamak için kayısı suyu ve şeftali suyu tüketip bol su tükettim baş ağrısı yaşamadım şükür sadece çok uyku hali vardı lütfen biraz daha uyuyayım diyordum ki bebeğimi görünce uykum filanda açıldı bu hamilekiğimde genel anestezi isterim herlde