Minik_mucizemm Serapgms Bebeğiniz erkek mi kimi anne karnında geçermiş kimide doğduktan sonra geçermiş
Helobeybi Serapgms bana da dün dedi aynısını doktorum canm sıkıldı cogu bebekte oluyormus ve doğduktan snra ıdrarını yaptkca gecıyormus ..kime sorduysam benımkınde de var dı fılan cok karsılastm rahatladm canınızı sıkmayın
Serapgms Minik_mucizemm evet bebeğim erkek onda da vardı büyüme ama şuan geçti Allah’a şükür iki gün önce doktorum senin sağ böbreğinde genişleme var dedi takip edicez dedi bebeğe bi zararı olur mu çok evham yapıyorum
Minik_mucizemm Serapgms Anladım bebekte sandım ben birşey olmaz Allah'ın izni ile takipte olursunuz sürekli