Deriko Merhaba arkadaslar normal gıttıgım kontrolde acılmam oldugu ıcın yatısım yapıldı sezeryana gun almak ıcın geldık bugün bebişimize kavusuyoruz dualarınızı beklıyoruz🙏🙏
Gzd2106 Deriko Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin canim bi belirtin var miydi benim bugun nisanim geldi ama sancim yok
Nurr Deriko saglıkla sıhhatle kucağınıza alırsınız inşşallah Allah yardımcın olsun canım cok cok güzel bir duygu 🤲🌸