Mevaaaa5555 Kızlar 3 gündür nabzımı ölçüyorum ilk gün 80 çıktı ikinci gün 90 ve bugün 105 oldu sizce bu bir belirti mi nabzı yüksek olup hamile olduğunu anlayan var mı ?