Merhaba;
Öncelikle herkese hayırlı doğumlar nasip etsin Rabbim🙏 13. Haftam bugün. Gebeliğimde vajinal yanma, ve bazen yara varmış gibi ağrı hissediyorum. Doktorum normal olduğunu söylüyor ve ona güvenim tam ama merak ediyorum aynı sorunu yaşayan varmı? Çünkü gebeliğim öncesinde şiddetli enfeksiyon geçirmiştim uzun süre kanamam vardı. Şükürler oldun şuna öyle bir durum yok fakat yine de tedirgin oluyorum. Sizden cevap bekliyorum teşekkürler ♥♥