Kızlar ilk bebeğim temmuz sonu ağustos başı gibi doğumum var ama bebişe kıyafet örtü emzik biberon her gördüğümü alasım geliyor ama gereksiz masraf da yapmak istemiyorum 3 ay mı 6 ay mı alsam tulumları bilemedim hızlı büyüyür diyorlar tecrübeleri yaz anneleri bebeklere ne lazım ne kadarlık almalıyım boyutları 0-3 ay aldıklarım çok küçük geldi gözüme ne yapsam bilemedim en çok ne kullanışlı çok tecrübesizim yardımcı olur musunuz😂😂🙏