civcivimmm idrar ve kan tahlilim kızlar kötü mü acaba epitel hücre görüldü diyor ya kötü mü. https://imgyukle.com/i/nr8MCx
civcivimmm Ozgee11 orta idrar dediler ama o an hepsini yaptım ben çok tuvaletim yoktu ve acelem vardı
civcivimmm Busratm teşekkür ederimm çok anlamıyorum bu değerlerden doktora gitmemede daha 1 hafta var
Ozgee11 civcivimmm benim de böyle oldu😃 bende daha çok çıktı hatta doktoruma gösterdim sorun yok dedi. Hiç merak etme
Pandabekleyenanne Kendimi kilerle baktım da gayet normal bende de çıkmıs 7tahlilim var toplamda 8ayda yapılan hepsi duruyo
Marinedeniz Hepsi normal degerlerinizin epitel gucre sayisi da fazla olmadigi surece sikinti yok demek zaten