AtesveAnnesi Bu gün kontrolüm vardı ultrasonda bebeğin kalp atışlarında boşluk görüldü doktor olmaması gerekiyor dedi ve p. Tesi tekrar gel dedi 36+2 hftalık gebeyim varmı başına gelen yardımcı olsbilecek olan çok tedrgin oldum.