Bebeğiniz 38. Haftadan sonra kilo almaya devam etti mi durdu mu benm haftam 38+1 sezeryan istiyorum doktor 38+5 te alalım dedi ama ben 40 a kadar dursa daha iyi gelişir iye dusundum anne karnında bı gün bı gundur sonuçta ama bazıları da diyor 38 den sonra kilo almiyo artık yeri daralıyor diyo bilemedim siz ne düşünüyorsunuz 🙄