Öyle bir hikayem var ki anlatsam inanmazsınız kızlar☺️ Yıllarca çikolata kisti belasını çektim aşırı ağrılı kusturmalı adetler gördüm. Doktorlar evlenir evlenmez denemelere başlayacaksın gebe kalmayı öncelik edin zor olabilir, olmazsa kistin alınacak öyle deneyeceksin demişlerdi. Neyse evlendim Eylül ayında kontrole gideyim kistim ne halde dedim. Bu sefer alttan muayene sırasında doktorum rahminde çok kalın 3 yerde et parçan var dedi adı polipmiş 🙄hem kist hem bu gebe kalmanı zorlartırır ameliyatla alacağım diyip tahliller istedi. Tahlillerle uğraşırken evlendikten sonra ikinci adetimi görüyordum . Ameliyat gününe 15 gün kala kasık ağrıları başladı sandım ki regl geliyor. Sık sık idrara çıkıyorum adet olcam olamıyorum hissi ameliyat korkusu stresi falan derken ameliyat günü geldi çattı bir gün önceden kan vermiştim. Ertesi gün yatışım oldu sabah oda da hemşireleri bekliyorum ameliyathaneye götürecekler diye hemşire gülerek elinde kağıtla geldi' gözün Aydın gebelik olumlu gözüküyor dedi' tabi ben şok korktum endişelendim ama doktorum benden çok sevindi ve şaşırdı haliyle😊 şükür 17 hafta olduk. Diyeceğim o ki Umudunuzu yitirmeyin🙏 Olmaz diyorlar oluyor beklemediğiniz anda✋