Halime_dgrl12 Kızlar acil Bi bakarmısınız acaba yeni doğan olarak zıbın alt takım üst takım ya da tulum kaçar tane almamız gerekiyo hemen büyüyo deniliyor ama 4 5 tane de gözüme çok az geliyor yardımcı olurmuşsunuz.?
hunilimom Halime_dgrl12 bulunduğun ile de bağlı kıyafet seçersin zıbın çok olsun ama 01 03 fazla olmasin ben 15 gün zar zor giydirdim zıbın çok kullandım 14 tane felan zıbın vardı yetistiremiyordum 4 tane ikili takım vardı 2 sını giydirdim 5 li takımın bir tane vardı 10lu takım giydirdim hemen büyüdü zaten
Misssimsek Halime_dgrl12 listemi yaptım ama kacar tane alınması gerek bilmiyorum burda bekleyim bende. Günde 3 4 kere üst degistiriliyor deniyor bana az geliyor 4 5 takım almak hergün yıkayıp kuruyana kadar çıplak mi kalacak yavrum. Eşimde hediye gelir zaten cok abattmayalim diyor ama millete guvenipte hediye gelene kadar ne olacak. Yardım edin 😣
hunilimom Halime_dgrl12 3 6 ay alırsın fazla da alma bebegin belki zayıf doğar 03 leri uzun zaman giydirirsin benin kızım kilolu doğdu o yüzden falza giydiremedim
aysenur30 0-3 alma fazla hastane çıkışı ve yanındaki takımlar yeter birde hediye gelir. Ben zıbın da 4 tane 0-3 aldım gerisini 3-6 aldım hep birde benim yaz çocuğu olacak. Tulum aldım 3 tane yazı çıkartacak kıyafet aldım hep
Halime_dgrl12 hunilimom çok kararsızım 28+4 üm Nisan 28 de doğumum ama sezeryan olacağım için Nisan ortasında doğarsa daha çok sıcak olmaz ne alacağım be yapacağım hiç bilmiyorum 🤷♀️