[silindi] Arkadaslar 10 ile 24 Haziran arasi bekleniyor dogum. 32. Haftada izne cikmak mi mantikli yoksa oncesinden artirsam izinleri eylul de kullanabiliyor muyum?
aytii [silindi] benim de 10 haziran gözüküyor hesaplamama göre zaten pek bir aktarım yapamıyoruz ben o yüzden 32 de ayrılacağım
[silindi] Internette arastirma yaptim bazi forumlarda aktarabiliyorsunuz yazmislar. Konuya da cok hakim degilim. Aklima takildi. O zaman en mantiklisi 32de izne cikmak yani
Tgb060919 [silindi] benim de haziranın 1.veya 2.haftasına geliyor. 32.haftada ayrılacağım. Aktarma olmuyor izni.
ppoortakalll benimki de 16 ağustosa geliyor ve şanssızlık 32.haftamda 1 temmuz çocuğum 2 aylıkken okula gitmek zorunda olmak zor bir şey 😩
Caltintas Benim de 15 Hazirana denk geliyor. 32. Haftada ayrılmak istiyorum. Zaten okula gittiğimde direk enfeksiyon ya da grip oluyorum, evde olmak iyi geliyor 🙄