Hazalgolbasi Kizlar bugun kontrolum vardi 32+5 olduk ve doktor plasentanin onde oldugunu soyledi boyle olup bi sıkıntı yasayan oldu mu ?
Su-81 Hazalgolbasi o zaman bi sıkıntı olmaz canm harekeleri az hissedersin. Ama riskli ni durum olacağını sanmam. Tabi doktor der zaten sıkıntı olsa
Mayisannesi34 Bende ayrıntılı ultrason da doktorum söylemişti. Hiç bir zararı yok, normal doğuma engel değil. Sadece hareketleri geç hissediliyor. Bir de bazı doktorlar sezaryen yapmıyor diyorlar ne kadar doğru bilemiyorum. :)
merininyavrusu Benim de öyle ve 38+2. Haftadayım. Tek sorun hareketlerini tam hissedemiyorum. Anca içeride çıldırırsa hissediyorum. Allaha şükür başka bir sorun yaşamadık.
Hazalgolbasi merininyavrusu yaa evet bende cok siddetli hissetmedim hatta haraket etsin diye gozunu gozluyordum niye boyle diye dusunuyordum demekki bundanmis
Mukaddes_tan Bende plasenta previa durumu var şuan 31+2deyim henüz doktorlar bşe demiyor ama tehlikeli bi durummuş sizinkiyle aynı değil sanırım benim tamamen eşi aşağıda bebek yukarda
Su-81 Mukaddes_tan doktorlar nasıl bi şey demiyo çok dikkat et. Bnde aynı durumdayım ve doktorum asla yorulma ağor kaldırma yürüme dedi. Kanaman ağrısız gelir pat diye dedi. Erken doşum riski var. Bi sürü şey. Ve progestan yazdı düşük olmasın diye. Ki bnm şimdiye kadar bi kanamam olmadı allah a şükür doktor önlem amaçla yazdı. Doktorunu değiştir. Ve biraz araştır riskli gebelik dite geçiyor bu durum
Burcuyildiz Mukaddes_tan bende bu hafta öğrendim, çok şaşırdım, 15+4 günlüğüm ben, siz ne zaman öğrendiniz, doktorum yukarı çıkabilir bakalım dedi ama...
Mukaddes_tan Su-81 kontrollü ilerleyelim dedi aynı anda 1 den fazla doktora gözüküyorum özel doktoru riskli bi durum bu hastanede yapamam dedi devlete gittim onlarda aynı şeyi söyledi bu hafta kontrole gidicem tekrar hala çıkmadıysa yukarı üniversite hastanesine sevk edicekler çok araştırdım ve kafayı yicem gerilmekten korkudan
Mukaddes_tan Burcuyildiz 20 haftalıkken detaylı ultrasonda görüp söylediler 31 deyim hala yukarı çıkmadı çıkıcak gibide durmuyo bebek çok kiloluymuş ikisi çok fazla yer değiştirip oynayamaz bu haftadan sonra dediler umut bekliyoz yer değiştirmesini ama sanmıyorum değişceğini
Su-81 Mukaddes_tan bende özele gidiyordum doktor bana riskli gebelik bölümü olan teşekküllü bi hastane olması lazım m dedi ve bunun uzmanı ankara ve sakarya da var dedi. Sakarya araştırma riskli gebelik bölümü selçuk özdeni önerdi. Yatacağın hastanede kan olması lazım çünkü kanaman çok olma ihtimali var dedi doğum da yani. Ve çok fazla ünite kan gidiyormuş. Bunun için araştırma hastanelerine git.ve muhakkak profesör olsun
Burcuyildiz Mukaddes_tan Allahım yardımcınız olsun ❤ inşallah hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza