Her hamilelik farklı bence, ilk kızımda guzeldim ve bulantım olmadı, göbek cizgim hemen olusmustu bu hamileligim farklıydı.
Gobegimde cizgim yoktu, sivilcelenmistim,karnım ikisindede sivri idi cinsiyette farklıdır dedim fakat yine kızım olacagını ogrendim rabbim hayırlı evlat nasip etsin.