UraSsmom Badevehande Valla bende kötü niyetli değilimdir ama Bi anlamı kötüyse diğeri iyi olsa da anlamı yok benim için tercih meselesi tabi kulağa hoş gelen Bi isim olsa da ben ikisi arasında kalsam Duru yu tercih ederdim ☺️
Zeyno_65 Derininannesii bencede duru 😄 kizim olsa duru koyacaktim ama oğlum olacak inşallah kızımda olursa koyacam.