Arkadaşlar 17 haftalığız herşey çok güzeldi 2 gün önce gittim muayne oldum bebeğinin karnında sıvı olduğu aritmetiğini söyledi doktorum ve renkli ultrason a girmemi söyledi hemen girdim tbi ki o da çok farklı şeyler söylemedi ödemi var karnında asit vs cerrahpaşa ya yolladı gittim perinatoloji gittim sıvı aldılar karnından hc umutlu konuşmuyor sonucu bekliyoruz ama alınması gerek kalp yetmezliği var anemisi var diyor aldırmazsan kendisi ölücek diyor ben napim nerelere gidim yediğim yemek değil uyduğum uyku değil alahim bu nasıl birsey😢😢😢😢😢