Mrvm005 Senarslanceliktas damara denk geldigi icin kanama oluyor. Bi sıkıntı olmaz Allahin izniyle 25 haftalik hamileyim hep gobekten yaptim bacaktan vurmadim hic kolu da kendim yapamam. Arastirmama gore gobegini tutabiliyorsan vurmanda bi sıkıntı yokmus doguma kadar oyle vuranlar varmis cunki
Zeynepsamet Senarslanceliktas saatini degistirmek cokk buyuk bir sorun degil ben 3 ay kullandim. Kanama olmasi damara denk geliyo olablir. Yerini gobek deliginden 4 parmak yana yagli kisma yapin yaparken orayi iki parmaginizla skistirin igneyi cikartinca hemen ustunu hemen pamukla bastirin
Sunshine1 Ben de 26 haftadayım hep göbekten vuruyorum daha etkili diye. Bazen morarma oluyor ama geçiyor 1 2 hafta içinde
Bingolbusrams Senarslanceliktas inan hiçbir bilgim yok o konu ile ilgili ben ilk bebeğimi 8 haftalıkken kaybettim doktorum ne olursa olsun biz temkinli davranacağız ikinci gebelikte diyerek başladı coraspin ve oksapar a
DamlaNur29 Senarslanceliktas bazen morarmalae olabiliyor sonrasında moraran yerden vurunca kanama olabiliyo cok azcık krkmana gerek yok ve ovalama iğneden sonra bide saati saatine vur ki faydası olsun
Bingolbusrams Zaten kafanda o kadar soru ile gidiyorsun hastaneye bebeğin iyi olduğunu öğrendiğim an sanki tüm sorularım cevaplanmış gibi çıkıyorsun hastaneden kaybetme korkusu çok kötü birşey