Syma95 Kızlar bugün kontrolden geldim 28+4 deyim 1250 grammis bebişim. Sizlerin nasıldı bu haftalarda doktor uyumlu haftasıyla dedi
Gnl123 Syma95 Ben 32+1 im su an,en son 25+6 da gitmişdim,1,242 dedi kilosunu.1 hafta önde gidiyoruz baştan beri.
Nururuk Syma95 bende 29+3 de gitmiştim en son 1315 gr dı. Bize de doktor herşey yolunda kilosu da tam haftasıyla uyumlu demişti. 32+4 üm bugün. Yarın kontrolüm var bakalım kaç oldu ? 🤷🏼♀️
Gnl123 Syma95 İlk gebeliğim.Çok kilo almasinida istemiyorum,çarşamba gunu randevum var 2 kiloyu geçmez insAllah🙈😸❤️🥰