gtitiz23 ben de hepsiburadadan
Babybee Doğal Anne Yanı Beşik aldım. Güzel ama yazıldığı kadar ağırlık taşımaz gibi geldi. Yani 2 yaşa kadar kullanılır sanırım. Hafif geldi bana açıkçası. Yine de geri göndermedik kendi odasına geçene kadar kullanılabilri. Kademeli olması, boyasız olması güzel. 600 liraya almıştık.