Ozbur Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim başımın arkası ağrıyor. Eğilip kalkarken basınç gibi bişey hissediyorum. Doktor büyük ihtimal stres dedi istersen MR çekelim dedi. Bu tarz ağırlar yaşayan gebelikte MR çektiren var mi içinizde ?
Hkmt Ozbur bende 22 haftalik canim ayni sikayetten artik bittim sabrediyorum ama bilmiyorum ne olacak boyle mr zararli degilmis ama sonunda cekilicem gibi 🤦🏻♀️
Momdilay Ozbur MR büyük mıknatıs gibi yani zararı yok,fakat organların gelişim dönemi olduğu için ilk üç ay çekilmemesi daha doğru
Ozbur Hkmt evet zararlı değil ama sonucundan korkuyorum. Rabbim korktuğumuz yerlere uğratmasın hiçbirimizi
Hkmt Ozbur ne yaptn cnm sen bas agrin gectimi benim geciyor tekrar ayni siddet ayni seyle geri geliyor ense agrisi dunden beri bitirdi beni ense ve basın tepesi sennde oylemi
Ozbur Hkmt benimde aynı canım ensemi sıcak tutarsam biraz daha rahat oluyorum sanki. Bazen de eğilince beynim akıyo gibi hissediyorum inşallah geçer ikimizinde biran önce