Yenianne_ valla 33. Haftadayım şimdiye kadar hep ayda 1 gittim 😅 eğer hamileliğinde herşey normalse, sıkı takip gerektiren bir durumun yoksa çooook normal canım ayda 1 muayene. O konuşanlara da kulaklarını tıkamayı şimdiden öğren. Emin ol hiç susmayacaklar çünkü. He he de geç 🤣