sevgicaner78 aynisi bende de oluyodu canim doktoruma soyledim acilen kardiyolojiye gitmen gerek dedi çarpıntın filan varsa bebegi etkilermis dogumunuda etkiliyomus bende gittim kardiyolojiye muayene oldum doktor kansızlıktan oluyo dedi ama sen yine de tedbir amaçlı mutlaka bi kardiyolojiye gözük ekg cekiyolar doktor bi baksın