anneadayi_ Hazır indirimler varken bununda aradan çıkarmak istiyorum internetten araştırdım elektrikliler bı sure sonra sağım yapmıyor diye çok şikayet var siz ne düşünüyorsunuz memnun musunuz manuelmi almalıyım elektrikli mi tecrübeli anneler 😊
Nilayilhan anneadayi_ bence elektrikli olmalı😊ben elektrikli kullandım lansinohun idi çok memnunum bilmiyorum makinalar şans işi mi ama manuel denedim elektrikliden önce çok acıttı beni elektrikli acıtmadı ve sorun yaşamadım☺️
Aslannn anneadayi_ ilk gebeligimde elektrikli kullanmıştım yara yaptı o yüzden şimdi mochi manuel aldım..arkadaşım yeni doğum yaptı çok da memnun elektrikli den daha çok randıman alıyor hatta