Sueda29 Kızlar gebeliğimn başından beri bebeğim önden gidior bi bkıorm 4 gün bi bakıorm 8 gün dünde 10 güne çıkmış..25+1 im çok korkuorm bu durum düzelirmi acaba
Hilaliko Sueda29 canım suyu falan normalse sorun yok dıyorlar benımde oyleydı suan bıle oyle 2 hafta onde 🤔
Mom46 Sueda29 aynı sorun bndede var canım başından beri önde adet tarihime göre 24+4 hamileyim ama ultrasonda 25+6 çıkıyor kilosu felnada haftasından biraz önde ama doktorum hiç bir sıkıntı olmadığını söylüyor o yüzden bnde kafaya takmıyorum
Sueda29 Hilaliko canm doktrm hiç bi sıkıntı yok dio suyuda normal dedi ama şeker yükl yaptrdm sonucumu daha gösteremedm şekerddn mi acaba