39+1de planlı sezaryen ile gelen miniğim
Güneş kızım💕
04.02.2020 saat 09.40da kokladım güzel kızımı🥰
ilk gebeliğimde büyük korkuyla gittim ameliyathaneye etrafıma bakıyorum herkes yabancı, öyle kötü hissettim ki
taa ki doktorumu görene kadar💕
tanıdık bir yüz,ses arıyor herkes
epudural için anestezi doktoru geldi önce çok tatlıydı sağolsun hepsi rahatlattı beni sohbet ettiler güldük
en güzelide yapılan her işlemi söylüyorlar ve ne kadar acı hissedeceğini söylüyorlar be güven duyuyorsun🙏
Sonra doktorumu gördüm ve başladı her şey aşama aşama ne yaptıysa anlattı konuştuk ve 10dk sonra mosmor sessizce gelen kızımı gördüm allahım o kadar Harika ve tarifsiz bir an ki acı hissetmiyorsun ama hissetsen bile o an acıların hepsi unutulurmuş gibi güzel hissi bir an❤️
Allahım herkese hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin🙏
Diyeceğim o ki bebeklerinizin nasıl geleceği hiç önemli değil bence ve her acıya değer🙏❤️
Çok şükür korktuğum gibi acılı olmadı allah iyi doktorla karşılaştırsın herkesi🙏
Ufak bir tecrübe paylaşmak isterim sezaryenden ötürü süt gelmesi ağır oldu kızımın kan şekeri düştü mama takviye yaptık şırınga ile ama memeyi bırakmadık devam ettik şimdi çok şükür biraz meme biraz mama sütüm biraz artsın manayı bırakacağız Allah’ın izniyle 🙏
herkese hayırlı gebelikler, hayırlı doğumlar dilerim bi artık Happy kids deyiz🤗😍
çok güzel bir 9aydı hoşçakalın🙏🤗🥰