Nisanurhayali Kızçeler hala mide bulantısı benim gibi süren var mııı?? Hiç azalma olmadı sabah aksam istifra ediyorum hala :(((
krktasnihal90 Nisanurhayali 11+2 6. Haftadan beri bulantım devam ediyor hiç azalmadı sürekli yatıyorum 😔
Skaymak Nisanurhayali 18.haftama girdiğim gün bitti bulantım şuan 19.haftamdayım geçiyor hatta özlüyorsun bile merak etme 😋
Minikum Nisanurhayali devam ediyor benimde sabahları ve gün içinde çok şükür akşamları sıkıntı yok ama bir tek sabahları kusabiliyorum gün içinde bulantım oluyor sadece
Sentrk Ben mide hapi kullaniyorm o yuzden pek bulantim olmuyor ara ara kasık agrim oluyordu..bugun daha bi kasik agrisiyla uyanmadim şasirdm ilk defa...yada bu aydan aonra artk guzel gececk galiba
Ceylann_5311 7 haftalığım midem çok bulanıyor ama kusamıyorum ağzımda metal bi tat var sanki bozuk para yemişim 😏🤮