Selam kızlar 10+4 günlük hamileyim amaa karın ağrım ilk günden beri hiç bitmedi en son doktora gittiğimde hersey yolunda demişti 2 gündür karnımın içi ağrıyor resmen habire doktora gitmekte istemiyorum benzer durum yaşayan varmı ?
Hamileliğimden beri cok sık kabız oluyorum ondan diye düşünmek istiyorum ama bir yandan korkum cok 😕