Sxbmd Arkadaşlar merhaba.Ben ekim ayında rahim filmi çektirdim,sol tüp açık,sağ tüp tıkalı çıktı.Pcoluyum,eşimin spermi güzel,problem yok,ama hamile kalamıyorum yine.Sol tüpüm tıkana bilir mi 4 ay süresinde?
Mrv1234 Sxbmd canim bunu doktora gitmede bilemzsin ama genelde rahim filmi cekildikden sonra 6 ay hamilelik beklenir daha yuksek oranda hamile kalinabilir diye biliyorum bide kendini strese sokma stres en buyuk bela insanin basina alalh ol deyince olur canim benim arkadasim 3 sene ugrasti kalamadi en son tup bebek yaptiricakdi hic olmadik unmadik anda hamile kaldi kendini serbest birakmisti ama artik rahatlatmisri bunyeyi bi baktik hamile simdi kziini kucagina aldi sakin umidini kesme ama stresde yapma allah insallah tez zmanda hamile kalmayi ansip eder canim
Aslannn Sxbmd yıkanabilir canim..ben 9 ay içinde iki kere rahim filmi cekdirdim..ikisindede tikaliydi..
Eymenkerem Sxbmd tıkalı tüp rahim filmi ile açılmış olmuyor zaten selektif salpingografi ile açma işlemi yapılması gerekiyor. Tek tüple de hamile kalmak çok çok zor malesef. Size tüp açma işlemi yapılmış miydi
Sxbmd Mrv1234 içte kafaya takmak problem,olmuyor unutsan bile hatırlatıyorlar yine kafaya takıyosun,biliyorum herşey Allahın elinde ve o ne zaman isterse o zaman olucak,çok sağol canım cevaplandırdığın için