Zekiyee Benim hic ratim yok midem yanio bogazim da Oyle ates puskurcem az kaldi uyku hic yok hazimsizlik fazla yedimmi mafedio midemi gelse artik bebisler a saglikla insllah 🤲🏻
Esraozturk92 Zekiyee geçer inşallah cnm bende şükür hiç sıkıntı yok sadece ayakta fazla kalınca aşağı doğru baskı oluyo okadar
lleyla4545 Zekiyee uygulama son 4 gösteriyor ama bizde tık yok belirti yok gelesi yok sanırım 🤭 öylece beklemedeyiz. Ara ara benimde midem felaket oluyor ve çatı agrım çok var 🙄😞
Kubrabhn90 Zekiyee benimde burnum tıkanıyor geceleri sadece boğazım kuruyor boğuluyorum sanıyorum gece gram uyku yok sağa sola dönmek başlı başınca sorun artık Karnım çok sertleşiyor fena
Hfzrmysa Kanımda enfeksiyon var 10 günü geçik kusuyorum ishalim😪😓benle beraber hamile kalan herkes doğurdu bi ben kaldım tık yok benim bebeğimde herhalde ben hiç bi zaman doğuramicam böyle kalıcam karnım taş gibi uykusuzum 😷🤒çooookkkkkkk hastayım
Esrdmr Zekiyee benimde bebek sol tarafima toplaninca soluma resmen sanci giriyor birde geceleri bogazlarim kuruyor neyseki son 10 gunum kaldi sezeryan icin Rabbim hepimisi kurtarsin insallah😊
tansuyalman Zekiyee benimde hep boğaz yanmam var bir haftadır yoktu dün yine geldi her saat başı uyandığım için uykusuzum çok
Zekiyee Bu son 2 haftadir hic ratim yok arada agrim oluyor midem hele cok fena mefedio beni sabah agzima kadar geldi kalkamadim yataktan kaldim oylece 🙄