Arkadaşlar beni kimse yalnış anlamasın herkesin kendi bildiği doğrudur fakat şimdiyle önceki zamanı nasıl kıyaslıyorsunuz gerçekten inanamıyorum benim çocukluğumdada bahçeden sebzeyle meyveyle büyüttü annem bizi kendi ekti kendi biçti ekmeğide kendi yapıyordu kendide öyle büyümüştür ama şimdi yediğimiz ekmekte bile katkı maddesi var miğdeniz bulanabilir belki ama fırından aldığım ekmeğin içinde kocaman vida çıktığınıda bilirim böcek çıktığınıda evet keşke imkanımız olsada eskiler gibi beslenebilsek çocuklrımızıda sağlıkla bir ortamda büyütebilsek ama malesef böyle bir imkanımız yok