Bsrlmnemr hiç korkmaaaa bende hep buda düşücek die kendimi yedim bitirdim.. ama gelicek olan geliyooo şimdide aağlık aorunlarıyla upraştık çok bugün doktora gidicem inan ayaklar geri geri gidiyo ama psikolojim artık daha rahatladı olucağın önüne geçilmiyo.. doktorum dediki ben doğuma 2 gün kala bebeği ölen hastalar gördüm.. stres olma hem kendine hem bebeğine hapma dedi doğru sölediğini düşündüm be rahatlattım kendimi sende öyle yappp.. keyfini çıkarmaya bak olacak varsa engel olamıyorsun malesef ama gelecek varsa onuda durduramıyorsun :)))