Elif_ozlem Arkadaşlar merhaba evlendiğim ilk günde hamile kaldı şuan 37 hafta olacağım hala vajina da mantar var sizce doğum normal yada sezeryan olursa geçer mi aylardır kaşıyorum delirdim artık
Tugba1tugba Elif_ozlem bende de başladı 38. Haftada elma sirkesiyle suyu karıştırıp pamuk yardımıyla.siliyorum iyi geldi bana
Elif_ozlem Merveeeemmm gittim travazol ve bitane fitil verdi 2 kutu kullandım geçmedi araştırdım hamilelik mantarı ilaç kullanmakta çok istemiyorum
Gulcezeren Travazol kullandın mı ? Kullanmadıysan eğer kendiliğinden biraz zor geçer geçse bile tekrarlar geçmezse eğer normal doğum yapamazsın ayrıca doğum yaparsanda geçmez doktoruna durumu anlat ilaç tedavisine başla fitil ve travazol vericektir..
zeynep_2020 Kaşıntı için sirkeyle yıkayanilirsin rahatlatır. travazolu kullan hamilelikte mi sıkıntı olmuyor diye biliyorum zaten doktorunda vermiş
Elif_ozlem zeynep_2020 2 kutu kullandım geçmedi zarar verir diye endişe ediyorum kendimce çözüm buldum sık sık yıkıyorum değiştiriyorum çamaşırımı ütülüyorum
zeynep_2020 Elif_ozlem Allah yardımcın olsun canım kız kardeşimden biliyorum oda mantardan çok çekiyor dediğim gibi sirkeyle yıkıyor
Elif_ozlem Tugba1tugba yıkamıştım iyi gelmedi silmeyi de deneyeceğim çamaşır ütülemek ve bez tutunmakta iyi geliyor Bilgin olsun canım