Burakfatma bununla ilgili youtube üzerinde Kağan Kocatepe’nin bir videosu var izlemeni öneririm. Çocuğun kilo alması için yemene gerek yok canım kendini kasma çünkü çocuk zaten ilk oluşumunda bile kaç kilo olacağı cinsiyeti her şeyi belirli oluyor aslında. Dediğim videoyu izlersen net bir şekilde anlarsın. Çocuk senin fazla yemenle kilo almıyor ve almasına da gerek yok zaten üzülme. Sağlıklı olması önemli olan. Son dönemlerinde daha fazla kilo alacak bebeğin şuan tam gelişmeye başladığı dönem, Allah sağlıkla kucağımıza aldırsın bebeklerimizi. Ama sen üzülme ve stres yapma o her şeyi hissediyor üzgün olduğunu hissetmesin.