Ceylann_5311 canım idrarda enfeksiyon ve protein aynı anda çıkıyorsa sorun değil dedi doktor yoğun enfeksiyon protein kacagına neden oluyormuş benim de 1+ pozitif ti dün tekrar yaptırdım protein negatif cıktı ama enfeksiyon tamamen bitmemiş ama tabiki her tahlilde protein kaçagı cıkıyorsa aynı anda tansiyon takibi gerektiriyormuş gebeliğin son zamanlarında gebelik zehirlenmesine sebeb oluyormuş