Nrsn5 Kızlar yatışım yapıldı 40+6 dua edin lütfen doktor çok az suni sancıyla destekleyeceğim dedi korkuyorum lütfen dua edin bende sizlere ediyorum ❤
Leyla_Alexandra Rabbim çok kolay bir doğum nasip etsin sna inşallah canım .. sağ sağlam bebeğini kucağına al .. doğum hikayeni de paylaşırsın bizimle artık 🥰
Nrsn5 Leyla_Alexandra Allah razı olsun canım anca bakabildim buraya kısaca anlatayım 4saat suni sancı sonunda dayanamadım ve epidural oldum öyle rahatladım ki dikişlerim var bebekte bende iyiyiz elhamdülillah Rabbim hepinizi kurtarsın❤
Bellazarea Nrsn5 Çok güzel olucak her şey, emin ol, rahatlamaya çalış kama kendini, düşün ki bu sancılar, kasılmalar seni bebeğine kavuşturacak 💕💕
Aselikram Allah bağışlasın açılman var mıydı peki hiç canım yatış yapılırken,birde bebiş kaç kilo doğdu bende 40+1 oldum