Ben de gurbetteyim,yalnız. Bitliste. Eşim de ailem de yok yanımda. Evim bile yok. Öğretmen evinde kalıyorum doğum sonrası nerede kalacağım muallak. Küçücük ilçe ev yok, olanların da sahipleri çok acımasız,tayinciyim diye kiraya vermek istemiyorlar. Bakici sorun,ayınvalidem rahatsız,annem dedeme baktigi için gelemeyecek. Gurbeti unuttum çocuğum doğduktan sonra nasıl yaşayacağimizin planını yapmaktan.