Arkadaşlar merhaba!19+1 HAFTALIK GEBEYİM ALLAH NASİP EDERSE KIZIM OLCAK.Ama bebeğimi hissetme konusunda emin olamıyorum.Bazen bir batma yada gıdıklanma oluyor göbek bölgesinde ama onun dışında emin olarak bu o dediğim bişi olmadı.Normalde biraz kiloluyum göbek bölgemden acaba etkisi varmıdr?