ozgens nuranruzgar kanamam olmadı çünkü 12. Haftadan beri plesenta aşağıda. Hiç bir milim bile yer değiştirmedi. Bende dikkat ettim ağır kaldırmadım aşağıya inanılmaz bi baskı oluyor evet. Ağrı çok oluyo. Ama geçecek inşallah
nuranruzgar Benimde 12 den beri bebeğin eşi aşağıda dediler ayrintilidada ama benimde cok cok şükür kanamam olmadi insallah olmazda bende ağır kaldırmıyorum hic oğlumu kucağıma bile almıyorum 😢 aşağının ağrısı cok fena gece yatamiyorum
ozgens nuranruzgar evet en kötü ihtimal rahim alınsa bile eşiniz ve sizin açınızdan söylüyorum erkekler hiç fark etmiyormuş ilişki esnasında. Sadece artık adet olmuyorsun yada bir daha çocuğun olmaz. Hala kadınsın yani hormonlarında hiç bir değişiklik olmayacak . Bu en kötü ihtimal. Uzman biri olursa buna gerek kalmayacak zaten.yani inşallah.
nuranruzgar Insallah allah razı olsun kafamdakileri aydınlattınız doktor bile bu kadar konuşmadı benimle cok tesekkur ederim rabbim sizinde avlarınızı sağlıkla elinize almayı nasip etsin
Aysegnl51 nuranruzgar yok canım ya abartmışlar.korkma benimde o haftalarda plesanta previa vardı.sonradan düzeldi bile.ki sen zaten sezeryan istiyorsan hiç korkmana gerek yok bana güven.
nuranruzgar Insallah canim insallah ilk dogumumda sezeryandi zaten cok korkuttular beni o yuzden cok korktm
Aysegnl51 nuranruzgar canım bir de benim o zaman doktorum ilişkiye girmeyin demişti.kanama olur diye.bekledik düzeldi ondan sonra sorun kalmadı.
Aslannn nuranruzgar 🤚🤚canim ben şu anda 35haftaligim..20haftadan 30haftaya kadar plesenta previa teşhisi konulmusdu...hastanede yattım kanamalar yaşadım...normal doğum yapamazsın demisdi..ben çok dikkat ettim kendime ağır kaldırmayın egilmeyin temizlik filan yapmayın merdiven çıkmayın ben çok dikkat ettim kendime 30.haftada kontrolüm de yukarı cikmisdi .su anda normal doğuma döndük çok şükür...çünkü bundan önce iki normal dogumum var..sizde atlatabilirsiniz korkulacak bir durum yok sıkıntı egmeyin
nuranruzgar Aslannn insallah ama dün gittiğin doktor cok emin konuştu asla yukarı çıkmaz falan dedi senin allahım.hayirlisini nasip etsin inşallah
Vnsgb nuranruzgar canım burdan ve dışardan kulaktan dolma bilgilerle kendini strese sokacağına doktoruna sor ne gibi riskleri olur diye aklına takılan tüm herşeyi sor
nuranruzgar Vnsgb doktor yanıtlamasını icin sordum burdan sadece tehlikeli dedi bugun baska doktora gitcem
Aslannn nuranruzgar nuranruzgar cikmasaydi benim çıkmazdı eminim o kadar..tamamıyla rahim ağzını kapatmıştı aşırı su gibi giden kanamalar yaşadım iki kere hastanede yattım..doktorum hep emin konusdu çıkacağını yukarı ama dinlenmeyle bunu atlatabilecegimi söyledi öylede oldu
Hatice_01 nuranruzgar kendinize eziyet etmeyin aglamayin lütfen. Herkes farklı yorumluyor birbirimize anlatirkende abartilabiliyor...Sağ salim sağlıkla kucaginiza alın inşallah.