14+6 günlük hamileyim geçn gün verdiğim tahlilde enfeksiyonum yüksek çıkmş şmdiye kadar az az çıkıyordu doktorum ilaca gerek yok şmdilk bol su iç demişti ama yükselmiş bu sefer çok dikkat ediyorm temizlğime iç çamaşırıma dışarıda felan asla girmem lavaboya ama olmş😔 tedavisi sadece antibiyotik midir bebeğe zarar verirmi😔 yarın kontrolüm var korku sardı içimi sizlere sormak istedim