Kizlar ben 9 haftalik gebeyim bi arkadasim dediki bebek iyice olustuktan sonra artık yatakta yatarken cok dikkat etmek gerekiyor dedi ne gibi dedim mesela sağımıza dönük yatıyorsak sola döneceksek direk sağdan sola bi dönüş yapmamamız gerekiyor çünkü kordon bebegin boynuna cok kolay dolanır dedi sağımıza yatıyorsak sola dönmek için once yatakta oturur pozisyona gelicez sonra ilk yatarmis gibi solumuza döncez dedi fakat arkadas bunu dedi diyeli cok tedirgin uyuyorum henüz seninkime kordon dolanmaz dedi arkadas ama bende yatakta gece boyu elliyi aşkın sağa sola dönüyorumdur ister istemez korkuyorum bu bilgi doğrumu yardımcı olurmus unuz ilk gebelik olunca cahillik zor. 🙄